01.15

Uschamej va klockan är mycket. Som tur är jobbar man inte förrens vid fyra imorrn, så det gör inte så mycket.
Alen åkte precis hem. Varit o myst lite och kollat på "The girl next door". Sjukt rolig film! :D

Ehm, är lite ändrade planer för tillfället. Alen övertalade mig till att åka med henne på söndag istället. Den damen har en förmåga att kunna övertala människor! Så Sthlmsresan är flyttad till söndag. Därmed blir det inge Helsingborg helgen v. 36, men det får förflyttas. Den bara måste ju bli av!
På fredag och lördag är det kalas för hela slanten! Fredag blir det nog Kräftskiva. Bättre sent än aldrig :) Sen på lördag blir det vaanlig fest, förmodligen inte så hårt eftersom fredagen lär vara braa som tusan, om allt går som det ska vill säga ;)

Onsdag blir det stan med Alenbalen. Ska försöka dra upp henne i tid. Inte den lättaste människan o väcka :D
Får se om jag hittar några fina kläder. Men det brukar jag göra iofs! :)

Nu ska jag nog sova, eller kolla på Flightplan! Emelie sa den va bra, så då litar jag på det :)
Ha det fint! Gonatt med er.
Puss



None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0