Äntligen

Nu sitter tv:n där den ska vara. Det ända som är kvar nu är att sätta upp hyllan under tv:n och sen städa. Seeeen är det äääntligen klart!

O vet ni? När jag och morfar fixade med konsollerna till tv:n, hittar vi även mitt kvitto på tvn OCH KAMERAN! Så på fredag bär det av till växjö för att lämna in den på lagning. Mums, sen har jag en riktig, fungerande kamera. GE MIG NU :)

Nu ska jag städa lite lätt, sen ska jag slänga mig i sängen o kolla film om inget annat lockar. Helt slö efter denna dag. Först hur mycket som helst på jobbet, sen bada med Alen och sen lite solning på det. Gör en trött, men det börjar ta sig. Snart är man nästan lagom brun :P

I helgen blir det uuuutgång! Åh va jag längtar. Ska bli så skoj. Får se vilka nötter man får med sig :D Alen är ett säkert kort iaf, sen resten vet jag inte. Men skit samma, ska ha kul hur som helst :)

Kanske uppdaterar lite senare.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0