arbetslös

Känns hårt och säga det, men det är man nu! Blir väl visserligen inringd av resurs någongång ibland, men det är ju inget heltidsjobb om man säger som så. Ska väl ta mig i kragen och söka lite jobb nu! Kanske ett jobb någonstans en bit härifrån? Yeah, får väl se..

Nu är det snart matdags. Kotlett, potatis och sås. Mumma! Självkart är det numera Madde som lagar maten, för hon lagar så himla god mat. Åt köttfärsrulle igår med fetaost och tomatpuré - va kanske det godaste jag käkat!

Precis varit ute och gått med hunden och Linnea! Blev en kort runda, fast man blev svettig. Eftersom hon skulle hålla Frasse och Linnea flyger som en vante så fort han drar till så måste man ju hålla koll :P Men det gick fint. Inte en enda byracka syntes till :D
Ska hoppa in i duschen nu, sen börja packa till imorrn och skriva inköpslista! Mat ska inhandlas, alkohol och lite gotte gott. Ska bli så kanonkul i helgen så jag vet inte vad :D Äntligen får jag träffa mig älskling och hennes hunkybunky igen! Har saknat er grymt mycket.
Ska ju sjääälvklart dra ut med. Charlie som precis fyllt 18 bast måste man ju fira. Utgång, here we come :)

Hörs!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0