helt slut

Haft världens tuffaste dag på jobbet. Går inte o beskriva.
Nu är jag hemma som väl är, så nu kan jag pusta ut! Skönt. Behöver nog film och lite sömn nu.

Imorrn blir en mysdag. Blir först en utgång med hunden på en halvtimme (as usual) och sen frukost, innan vi drar iväg. Köpa frallor och dricka vaarm oboy. Det va länge sen jag gjorde det :)
Hoppas på att jag hittar något snyggt som jag kan stoppa in i den redan fulla garderoben. Hade nog behövt en garderob till tror jag. Dörrarna går knappt att stänga längre ;)

Nu ska jag slänga mig i sängen o kolla på film. Kan dock inte bestämma mig om jag vill se The X Files eller Flightplan. Dagens i-landsproblem tror jag allt att det är!

Sov så gott.
Puss



Tror nog att Michael Jackson är the love of my life :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0