jobb och födelsedagskalas

Grattis Niklas på 13års dagen :)

Resursen ringde nyss. Ska sitta på vak mellan 16-21 ikväll. Mycket rogivande. Jag som skulle på kalas o grejer och äta god tårta. Får göra det efter jobbet då :D

Idag är en otroligt seg dag. Känner mig verkligen inte i form. Varit o hämtat bilen på Carlqvist, dem har lagat ett stenskott, sen varit uppe o köpt present till Niklas. Sen har jag bara legat hemma i soffan och glott på OS. Inte så himla spännande, men det va ju Klüft som tävlade, så man får väl hålla ett öga på henne ;) Gick dock inte så bra för henne, men det trodde jag inte heller efter första hoppet. Trodde iofs att hon skulle komma igen, men icke sa nicke. Aja, bättre lycka nästa år!
Sitter fortfarande och sneglar på längdhoppen. Får se hur det går för damen som hoppade över 7 meter första hoppet.

Emeliepemelie är här nu :) En riktig liten mysunge. Skulle egentligen leka med henne ikväll, men det får bli imorrn ;D
Ska hämta ut mina kläder ikväll med efter jobbet. Älskar H&M, det går sååå fort för dem att skicka saker. Va visserligen en del saker som inte skulle komma förrens i slutet av oktober, men dem köper jag i stan på onsdag stället innan tåget går till Stockholmia!

Blev ingen halvtimmesrunda i morse. Mamma hade redan gått med Frasse när jag steg upp, så jag tänkte gå ikväll. Men vid halv tio tiden är det alldeles för mörkt. Får ta två halvtimmesrundor imorrn istället. Eller kanske timmesrundan på morgonen och halvtimmen på kvällen? Återstår att se :)

Ska hoppa in i duschen nu, sen plocka undan lite på rummet innan jobbet.
Ha en bra kväll!
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0