kärlek

Jag vet att ni fortfarande existerar, någonstans...
Samtidigt som jag önskar att det var här hos oss ni fanns.
Jag vill se er skratta och må bra,
Jag vill höra er skämta o va gla´
Det kommer aldrig bli som förut igen.
Jag saknar er så mycket, mina älsklingar! 
Ni kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta,
en plats fylld med både glädje o smärta.
Jag vill att ni ska veta, och hoppas att ni vet,
att för mig är ni speciella, i all evighet!


Jag saknar er så mycket. Kom tillbaka till mig.
Över 4 år sen ni försvann från mig. I 4 år har jag känt en tomhet,
som inte går att beskriva. Ni är för alltid mina älskling.
Jag älskar er. Idag, imorgon och föralltid <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0