lördag

Huvudvärk som heter duga :( Därmed ingen kräftskiva eller alkohol!
Ska köra till Ica o köpa massa gotte o hyra film istället o sitta o glo på :)
Kanske drar till Ingela o mamma en sväng o kollar läget lite. Länge sen man va hos Ingela o träffade henne!

Igår blev det Säljeryd Festivalen med Siri, Henke, Ida och Niklas. Niklas drog hem kanske tidigt, och vid kvart i ett tiden kom jag, Ida och Henke på att vi va sugna på McDonalds.  Skitbra! Vi kör till Växjö. Blev inget Mcdonalds. Jag och Ida hamnade på Grace! Aldrig dansat så mycket när jag varit nykter som jag gjorde då. Vilket underbart ställe det är alltså :)
Sen efter det letade vi upp Henke och stack till Oxgrillen o käkade! Mums va gott :)
Sen bar det hemåt. Hämtade upp Siri som va kvar i Säljeryd och körde mot Urshult. Träffade underbara Joel som jag inte har sett på år och dagar! Vilken underbar människa!

Nähe, föna håret o dra till Ingela.
Hörs kanske senare!
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0