lördag

Ehm, kom aldrig iväg till Växjö igår, va för dålig för det :P Men ikväll blir det nya tag och trots min bakfylla är jag helt på g :)
Igår blev det musik, skitsnack och allmänt mys med Svedlund, Ygdevik, Alen, Thulle och lite senare Patrik och Branco! Det va väldigt trevligt. Blir förmodligen samma människor ikväll :)

Ooh, gissa vem som har gått ner nästan 4 kilo på en vecka? Jo det är jag, jag, jag. Inte för att jag känner mig så mycket smalare, men när vågen visar det känner man sig stolt :) Mer viktnergång vill vi ha, taaack!!! :) 

Nu ska jag kolla på film och sen ska jag ta och göra mig i ordning. Sen blir det god mat, underbar dricka och mysigt sällskap. 

Ses kanske ikväll. 
Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0