måndag

Yes, jobbat 13-21 idag och just nu ligger jag och Alen och kollar på film. Trött som ett as är jag. Imorrn blir det jobb mellan 8-15 sen ska jag hem, laga mat, fixa det allra sista med rummet och sen ska jag umgås med Madde och co! :)
Äntligen kommer dem så man får träffa dem. Mums.
Jobbar bara till torsdag, sen är alla jobbdagar slut, inte så roligt att inte jobba, men det ska bli skönt att vara lite ledig.

I helgen blir det Öland med Nathie och Charlie. Kanske Alle skulle med också :) Ska bli grymt kul. Längtar som tusan. Sen vecka 35 är det Stockholm och Uppsala som står på tapeten. Komma bort lite och träffa lite troll i Stockholm ska bli kanon.

Ska också försöka ta mig i kragen och söka lite jobb.. Meeen eftersom jag är så seg och aldrig orkar, så har jag inte kommit så långt :D Men det får bli ett senare projekt. Just nu står det på schemat att jag ska jobba klart, umgås lite med Martin och senare umgås med de andra trollungarna :)

Får väl också passa på att gratulera Charlie som idag blev 18 stora år, och som också klarat av sitt teoriprov :) Grattis hunkybunky!

Nu ska jag borsta tänderna och krypa ner i sängen.
See yaa!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0