måndag

Helgen är avklarad vilket är grymt synd. Hade gääärna stannat en vecka till :)
Har varit hur mysigt som helst. Grillat, umgåts, festat i Kalmar, badat och druckit lite alkohol!
Taack för en underbar helg, måste göras om <3

Precis vaknat. Ska ta mig i kragen och orka stiga upp. Ska ge hunden lite mat och gå en långrunda med honom tänkte jag. Är ju inte så jättefint väder, men uppehåll är det så det är bara att pinna på :)
Tänkte jag skulle ta mig i kragen och börja gå regelbundet nu när man inte har något att göra om dagarna. Måste hitte på något. Tänkte också börja träna lite smått.
Väntar på mammas pilatesboll som kommer på posten inom kort. Ska bli kul och se hur man klarar ut det :)
Idag ska jag även börja hålla igen. Ingen pizza, inget godis osv. Börjar med det i en vecka så får vi se hur det går!

Ska in på lite hemsidor sen och titta om jag hittar lite fina kläder. Måste uppdatera min garderob lite :D

Nähe, nu ska jag ut med hunden.
Hörs!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0