måndag

Usch, jag är verkligen heeelt slut. Känns som om jag inte har sovit på flera dygn! Iofs sov jag bara tre timmar igår natt och sen jobbade på det., men inatt har jag ju sovit och ändå känns det som om jag skulle kunna sova tio timmar till!

Iförrgår blev det kortspel, dricka o skitsnack hos Svedund. Blev dock väldigt sent och väldigt fullt. Somnade framåt halv sju, sju tiden på morgonen och sov till tio. Sen vid 11-tiden ringer resurs och frågar om jag kan sitta vak mellan 12-21. Uschameja, självklart tog jag det, men innan jag kom på fötter! Jesus, jobba när man fortfarande är full och senare bakfull är nog inget att rekomendera :D Somnade som en stock igår vid 23tiden och nu har jag gått upp.
Ska på möte hos Pernilla Risberg om en timme, så nu ska jag upp, ge hunden mat, gå en promenad och sen på möte.

Ha det så fint.
Puss



P.S - Två dagar kvar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0