promenad

En halvtimmes promenad blev det, som vanligt. Men dock började det småregna och jag gick i t-shirt, inte så himla kul. Men nu är det gjort iaf :)
Ska käka frukost nu. Smörgås, kokt ägg och filmjölk. Vilken dunderfrukost det är!

Imorrn blir det shopping med fröken Alen. Ser jag fram emot. Bara gå o slöa och inse att man inte har bråttom någonstans! Det är hur nice som helst.
Blev ingen Flightplan-film igår. Somnade som en stock så fort jag  la huvudet på kudden. Behövde nog sova :D

Yeah, frukost och film står på tapeten innan man ska dra till jobbet vid halv fyra!
Ha det så bra.
Puss






"Ibland tittar jag ut, för att senare inse att det inte blir så."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0