regnig lördag

Inte alls kul. Halvtimmesrundan gjorde mig dyngsur, men det va det värt. Motion blev det iaf :)
En halvtimmesrunda ikväll med och dagens motion är avslutad. Skönt att komma ut, men skönare att komma hem och känna att man har varit duktig!

Sitter just nu i soffan o kollar på Stormbreaker. Inte riktigt my type of movie, men ganska ok. Sneglar bara, som vanligt.
Ikväll blir med hyrfilm med mamma, Emelie och Jonathan om han ska vara hemma. Kanske blir lite mys med Alen, Marcus och co, men det återstår att se.
Länge sen man såg de människorna, plus att Marcus osv varit iväg och utan tvekan är äckligt bruna! :D

Och äntligen kommer min kamera till mig idag. Morfar och Kjell snodde bilen till stan idag så snart kommer den nog hem! Älskade kamera. Jag har saknat dig! :P

Duscha, bädda och slänga sig i soffan står näst på tur.
Ha en skön dag.
Puss


None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0