söndag

Helt seg i kroppen är jag! Inge vidare. Men sov iaf till 14 idag. Det va skönt vill jag lova.
Gårdagen bestod av film, pizza och godis! Underbart skönt att bara sitta hemma själv och slippa människor. Va iofs hos Svedlund en runda. Där va det kalas :) Mycket goa människor, så dock blev man ju lite sugen på o följa med. Men icke sa nicke. Och tur va väl det att jag inte följde med. Klockan 02.30 ringer min mobil och Alen är förtvivlad! Deras skjuts hade börjat dricka och ingen kunde hämta dem. Så jag fick köra till Karlshamn mitt i natten, men det va kul. Dem människorna kan prata dem :D O självklart lite mys, mys på vägen hem. Som vanligt ;)

Denna dagen ser ganska oplanerad ut. Ska köra o hämta Idahjärtat i Urshult, kanske dricka lite cola o spela lite spel med henne, annars ingen aning.
Har varit duktig o städat mitt rum nu, så nu är det fint :) Färdigpackad till Sthlm är jag med. Eller ah, inte riktigt, men snart :)

Nu ska jag ut o spela badminton med min kära bror!
Hörs, ha en bra dag!
Puss





P.S - du är söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0