städning

Äntligen, efter många om och men har jag blivit klar med rummet. Städningen är härmed avklarad. Känns hur skönt som helst!

Precis varit ute o gått en halvtimme med hunden. Så jädra skönt. Försöker att gå ett par gånger om dagen. Morgon och kväll. Idag är visserligen den enda dagen jag har orkat eller inte haft ngt annat att göra, men det är ju fler dagar på året liksom :)
Ska hoppa in i duschen nu och sen slappa med en film. Får se om morfar köper lite godis till mig när han är iväg. Hade varit mumsigt.
Ska försöka orka sätta upp speglarna på väggen ikväll med, men vet i tusan. Det får nog bli ett senare projekt. Alldeles för jobbigt att möta o krabba när man är trött o slö.

Ringa till skolan och bestämma lite med Peter ska jag väl göra också. Är dock inte så förtjust i honom och hans "eeeh", men det får väl gå an! Handlar ju bara om ett prov och en inlämning! Sen är allt done.

Btw, så vill jag ha mammas pilatesboll, nu! Känner mig helt motiverad till att börja, men den kommer ju aldrig. Va tusen år sen hon ringde och beställde en. Måste ju komma snart!? :D

Ha en bra onsdagskväll, för det ska jag ha!
Puss





Hittade förresten världens sötaste klänning som jag vill ha! Beställning nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0