underbart bra dag/kväll

Hur bra som helst va den! Onsdagen spenderades i Växjö, allmost the hole day and night!

Åkte i på dagen för att handla. Till en början hittade jag verkligen iiiiingenting! Men sen kom jag igång :) Uschameja, pengarna bara rullar iväg så, men mycket fint blev det :)



Jeans - BIKBOK

Baströjor - H&M

Björn Borg trosor - MQ
Lång stickad väst - BIKBOK
Scarves - JC
Hårprodukter - KICKS
Parfym - ÅHLENS
Bolero - H&M

Älskar västen. Skulle kunna bo i den :)

På kvällen ringde Ida och ville ha skjuts till Växjö. Jajemen fröken, jag kör :) Åkte till Urshult för att hämta Siri, Ida och Henke o away! Vilken fest vi hade i bilen! Helt otroligt vilket ös :D
Väl i Växjö satt vi lite i bilen och rockde loss innan vi skulle dra mot Pauze och DeLuxe. Lyssnade på massa underbar musik och bara njöt av livet i stora drag :D
Kvällen avslutades på Pauze. Inget drag alls på DeLuxe och inget DANSGOLV! Jag o Ida höll på o dö!
Tack för en underbart bra kväll mina hjärtan :)


Ska snart få tummarna ur röven o stiga upp o käka frukost. Lättare sagt än gjort ska jag tala om för er :D
Drar och jobbar vid tre (:() men innan dess ska jag plocka iordning lite och hämta Ida :)

Hörs senare ikväll!
Puss



Dagens klädval igår innan Växjöresan på dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0