uppsnyggning

Mja, rummet hade behövt det. Så det blir det. Bädda, städa och tvätta lite och allt som tillhör!
Precis varit ute o gått med hunden en halvtimme. Jag är såå duktig! Har blivit flera dagar i sträck. Börjar bli en rutin :)
Patriks brors flickvän, Ida, och jag har bestämt att vi ska börja med pilates. Vi ska även gå på yoga och kickboxing tror vi. Och gå varje dag som vi inte tränar. Blir nog ett bra resultat. Hon är lika störd över vikten som jag är. Är nog lättare att ta tag i det tillsammans :)

Växjöresan är framflyttad till halv två idag ungefär. Alen kände som jag, sova och bara ta det lugnt först. Så nu blir det frukost och städning och lite lite TVtittande. Ska göra mig iordning med.
Bild på dagens klädval kommer senare!

Hörs senare. Är hungrig som en varg nu!
Puss






She's Saying That's Ok
Hey Baby Do What You Please
I Have The Stuff That You Want
I Am The Thing That You Need
She Looked Me Deep In The Eyes
She's Touchin' Me So To Start
She Says There's No Turnin' Back
She Trapped Me In Her Heart

Dirty Diana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0