kvaart över tree

Åh, vad är det med mig!? Jag kan verkligen iiinte sova. Och det stör mig. Ligger i sängen o har kollat på TRE filmer och jag kan verkligen inte bli trött. Jag som skulle sova tidigt :( Vrider och vänder på mig, så jag tänkte, va fan, kan lika gärna blogga i brist på annat!

Dagen har varit sådär. Vaknade ganska sent. Närmare 12. Pappa ringde och väckte mig, kanske va på tiden att jag steg upp då! Har därmed inte hunnit med vad jag har tänkt göra denna dagen mer än att jag har varit o hämtat Ida i urshult :)
Käkade pizza med henne och snackade lite skit, sen bar det av till jobbet.
Solade lite solarium efter det extreemt lugna jobb jag, cordelia och nettan utfört ikväll. Ibland ärdet goa pengar för ingenting :) Dock inte alltid så rogivande!

Imorrn blir det kanske Ronneby. Ska se vad frisör Fia säger om det. Hade hoppats på att det går bra. Vill göra något med håret och det är NU! Imorrn blir det även kalas. Det ser jag fram emot!
Lika mycket som jag ser fram emot när mammas jävla pilatesboll kommer. Går snart o köper en annan så trött är jag på att vänta. Jävla lovande hit och dit!

Har jagat massa långbenar, ikväll igen.. Dem är makalösa och jag har dödat tusentals. Långa ben, fula och stora är dem! Usch på dem. Inget o hänga i julgranen.

Kikade på The Eye innan med Jessica Alba. Oh, älskar filmen! Skulle kunna se dem om och om och om igen. Vilken jävla film. Totaly underbar!
Tittade även på Pledge This, som jag bara va tvungen o ladda ner för att alla säger att den är så dålig. Och det va den verkligen. I den filmen är Paris såå dålig så man vill.. ah jag vet inte. Sjukt dålig film!
Sen såg jag Dragonfly, men den har jag sett innan och den filmen älskar jag också :)

Nähe, ska röka och sen ska jag försöka sova.. IGEN!
Puss





TAKE YOUR MEMORIES, I DON´T NEED THEM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0