växjöresa

Yes, snart bär det av till Växjö. Men först ska jag städa mitt rum. Inte lika kul, men måste göras :P
Ska nog springa in på Sko Dej en runda innan vi kör också, ska se om mina snygga skor är kvar och är dem det ska jag köpa dem :D

Varit uppe på jobbet idag en runda med. Lämnade in ett papper osv. Hälsade på g-mormor o g-morfar en runda också. Va länge sen jag va och hälsade på! Kul att se att dem har det bra :)

Efter Växjö blir det hem och äta lite, sen börja städa resten av huset. Inte så roligt, men måste också göras eftersom det har bott massa skitgrisar här ett tag nu ;) Ska se om jag kan få tag i Emeliepemelie med, så kanske det blir mys och lite umgåstajm med henne imorrn när mamma och lillebror är på match. Vill ju se hur hon bor och hur hon har det :D

Nähe, rummet väntar. Städar ju inte sig själv precis.
Puss


None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0