ÄLSKADE TIDER

Massa underbara bilder från underbara tider!

       
     
 
                                          
1. Jag o Sofie laddar inför poängjakten (tror det är innan den iaf ;))
2. Johannis innan poängjakten
3. Ellen, Martina o Sofie är redo för lite poängplockning :)
4. Marina efter poängjakten hemma på min altan!
5. Martina o Matilda hemma på min altan!
6. Jag o älskling innan balen
7. En otroligt snygg bild på mig som är superglad/lagom full efter att ha sprungit ut.

Jag vill ha ännu mer sånna tider. Fy fan va roligt det va. Men det upplever man bara en gång tyvärr. Nu ska jag snart hoppa in i duschen. Sen ska jag fixa iordning lite innan jag slutligen kör till Rävemåla för vaksittning. Hm, hållerjag mig vaken hela natten inatt gör jag 15 kryss i taket. Inte kunnat sova ett piss, eftersom jag va så himla pigg innan, men detta kommer ta kål på mig. Yeah, wish me good luck. Ha en bra kväll o sov gott inatt ;) Puss


Kommentarer
Postat av: Ellen

wieeee :) fy va va tiden går fort..studenten var ju jättelängesen!! Vill tillbaka :D :D :D

2008-12-05 @ 09:47:04
Postat av: Stijnalina

Man skapar ju sin egen framtid, så får helt enkelt se till att den blir bra, maybe even better!!

2008-12-09 @ 11:59:31
URL: http://stijnalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0