ANDRA DECEMBER

En regnig dag blir det nog idag. Fy va tråkigt. Men ännu mer anledning till att stanna inne ;)
Mår lite bättre idag, men inte fullt. Om jag nu ska vara sjuk kan väl allt bryta ut nu så man slipper den skiten sen!? Hade varit fan så mycket skönare än att bara vara halvsjuk.

Denna dagen ska vigas åt hunden, matlagning, TVtittande o bara ta det lugnt. Läsa ska jag göra. Länge sen jag slog upp boken. Träna ska jag med göra. Har en tidning med massa bra pilatesbollsövningar som tränar hela kroppen, får se om jag klarar av dem, de flesta ser lite avancerade ut ;D Sen ska jag försöka sätta i hårförlängningen o se hur jag ska ha håret på julbordet. Lika bra att vara väl förbredd, annars kan det gå som det brukar!
Hörs senare, hoppas ni får en bra dag. Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0