ONSDAG



Gomiddag. Allt väl?
Jag mår som en sol. Har sovit massa timmar inatt o imorrn blir det ännu fler. Känner mig fortfarande ganska hängig, men ändå ganska utvilad. Men behöver nog mer sömn! Idag blir det jobb 13-21.15. Skön jobbtid, o nu har jag kommit in i rutinerna på B-sidan vilket är skönt. Blir nog en del jobb där eftersom de alltid är kort om folk. Men det gillar vi!
Nu ska jag ta o fixa iordning lite innan jag drar. Borsta håret, lägga matlådan i väskan, plocka fram en penna (har glömt det vaaarje dag nu) o borsta tänderna. Sen är jag fit for fight.
Imorrn ska jag till Folktandvården för att sätta på en guldstjärna på tanden (fick det av mamma o jonathan i tidig födelsedagspresent eftersom de inte hade tider förrens efter jul) o efter det ska jag hem o städa. Storstädning blir det. Men jag gör det själv eftersom mamma ska plugga. Men det går nog fint :)
Hepp, time to get going. Ha en bra dag/kväll. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0