BESLUTSÅNGEST

Blir en sista uppdatering innan jag ska sova.
Vann ingenting på Bingolotto, har inte bestämt vad jag ska/vill göra imorrn och jag vet inte om jag ska stoppa i min hårförlängning imorrn eller inte. Beslutsångest på hög nivå minsann. Kan något hjälpa mig med dessa saker? :P
Och dessutom har jag också beslutsångest om vad jag ska ha på mig i sånna fall.

Ikväll har varit skönt. Spelat Bingolotto, spelade 500, sjöng lite, halvkollat på Mona-Lisas leende, färgat mitt hår + hårförlängningarna o pratat massa skit med mamma. En riktigt mor-dotter kväll. Jonte evakuerade mitt rum så jag och mamma hade det trevligt själva. Tyvärr vill ju aldrig Jonte vara med när vi ska hitta på något, men han ångrar väl sig snart hoppas jag. Vi har ju faktiskt skoj när vi väl gör något tillsammans :)

Nu ligger jag i sängen och sneglar lite på Navy CIS. Nu ringde älskling med så jag ska prata med honom en stund innan jag slänger huvudet på kudden och blundar! Ska bli skönt att sova. Blir ju en lång dag imorrn hur jag är gör. Sov gott. Gonattpuss till er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0