DAGS FÖR UPPDATERING

Haha, ojsan, inte igår man uppdaterade här. Kanske dags nu :P
Helgen har varit världens bästa. Fredagen, älsklings födelsedag, spenderade vi i Skarmansmåla o åt god mat. Von Dy (stavning?). Hur som helst, va det skitgott. Till efterrätt blev det ingen tårta utan goda lussekatter med alldeles lagom mycket saffran o mumsiga pepparkakor, kaffe o lite alkohol. Blev en lagom sen kväll.
Lördagen börjades med massa luciamys, lite städning o duschning. Sen stack vi till Tingsryd en stund för att umgås lite med pappa o farmor som kom på fredagseftermiddagen. Ingen höjdare direkt, men det har varit trevligt. För en gångs skull har vi hållt fingrarna i styr o inte klöst ögonen ur varandra.
Hur som helst, efter fikat åkte vi tillbaka till Skarmansmåla o lagade lite middag. Eller ah, det va inte så lite, till 20 pers. Det är inte så lite mat ;D Vid sju började folket strömma in o vi började alkolisera oss direkt. Mums så gott det va. Men ölspelet är ingen höjdare om man vill vara ganska så nykter. Se hur det gick för dem som var med på spelet ;)

Här kommer lite bilder från lördagens födelsedagskalas!



Mimmi, Marina o Malin under ölspelet!



Halva Burken, som spelar ölspelet med oss, medans de andra hänger vid köksbordet!



Strike a pose! Nyktra Malin hade roligt åt oss andra som inte va lika nyktra ;D



Flicksen Marina, Johanna, Matilda o Emelie posar.



Jag bjuder på min dubbelhaka när jag o Johanna leker linslusar!



Älskling öppnar paket!



Dags för mig att öppna mina paket jag fick!



Ännu en pose a la Marina o Johanna! Söta flickor minsann.



Kom igen killar, blunda!!



Päron o Angelica får avsluta det underbara födelsedagskalas som anordnades. Mer fester vill vi ha!

Hoppas alla andra hade trevligt. Jag hade i alla fall kanonkul.
Ikväll blir det lite TVtittande o sen sova. Är sugen på en fika på hyllan minsann, någon mer som är sugen? :) Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0