EN LÅNG DAG PÅ JOBBET

Denna dagen har varit otroligt lång. Började vid 13 o de första timmarna gick hur fort som helst men efter 16 gick det hur segt som helst. Trodde jag skulle avlida. Men det gick bra. När klockan va 20 började vi slå in julklappar till de boende o den sista timmen gick som en dans. Kikade lite på Bonde söker fru o hade en tjatande tant i öronen, men det gick bra. Är ju hemma så jag överlevde ;)
Efter  jag har pratat med min älskling så ska jag ta mig en lång härlig dusch sen sova. Funderar på att dra igång en film sen. Vet inte när jag kollade på film sist...

Imorgon vid 12.45 ska jag till Folktandvården för att göra min tand fin. En liten stjärna blir det minsann i guld. Ska bli riktigt kul. Har velat ha det enda sen jag fick tandställning vilket jag gjorde för 3½ år sen. Ska bli nice :)
Nu ska jag ta mig i kragen. Hörs imorrn när jag är iordninggjord osv o då kommer även en outfitbild. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0