EN MYCKET TREVLIG JOBBDAG

Hade bara tre timmarspass idag eftersom det va insatt PA-möte med julklappar o grejer. Så jag, Jessica o José hade en underbart rolig dag. Alla gamla va lugna så vi städade, strök tvätt, fulade oss, drack kaffe, käkade smörgåstårta o hade allmänt roligt. Hann med massa saker som man inte hade gjort om det inte hade varit så lugnt som det har varit idag. Men med vikarierna på Tingsgården har man alltid roligt, nästan ;)
Jobbade mellan 9.30-12.30, men nu  har jag nyss kommit hem. Jag o Jessica städade lite tills klockan var 12.50 ungefär, sen hade vi ett otroligt långt kafferep. Mycket givande!
Imorrn blir det jobb igen mellan 15-20. Efter det blir det hem o slänga sig i säng för att på fredag börja jobba klockan 7. Slutar klockan 14 så det är ju inte en lång dag, men är ganska så seg på morgonen nu förtiden :/

Ikväll blir det bullbak för fulla muggar. Ska baka vaniljbullar. Det godaste som finns. Godare än kanelbullar är det minsann. Skulle kunna äta hur många bullar som helst!

Igår va jag o Marcus hos Ica o Pär o kollade på film, mös, käkade onyttigt, rensade garderober osv. Fick ett par underbart mysiga o fina tröjor av Ica. En typ bolero eller vad man ska kalla det, o en over-size tröja. Skit snygga. Bild får ni se när jag orkar leta upp kameran ;D En myspyskväll blev det. Va väl hemma vid tolvtiden (om inte ännu senare) o somnade toksent. Så imorse va det inte lätt att komma upp. Men tidig som attsingen till jobbet va jag, så jag både började tidigare o slutade senare. Det gillar vi minsann!
Nu ska jag ut med hunden o promenera i rask takt. Måste komma igång igen. Hej jag har blivit en latmask! Hujedamej. Vill vi inte veta av alls! Ha en bra eftermiddag. Kanske hörs senare. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0