EN OPLANERAD DAG

Hejsan allesammans. Sovit gott? Det har jag. Riktigt gott :)
Gårdagen körde slut på mig totalt. En heldag i stan med massa folk, mys o koll efter kläder gör en ganska slö! Men riktigt trevligt va det. Angelica o Matilda hämtade upp mig vid 12tiden o sen bar det av till Växjö. Där upptäckte vi att någon hade snott Filles reserverade/betalda plats o gjorde oss skitarga. Sen orkade vi inte bry oss så mycket, så vi släppte av Matilda (hon var sen till klippningen eftersom puckot hade parkerat på Filles plats) o sen körde jag o Angelica o parkerade. Lögn i helvete va det att hitta plats. Men vi hittade en på teatertorget som vi backade in på ;) Skills minsann.
Medans Emelie (som vi mötte upp i stan) o Matilda klippte sig så inledde jag o Angelica dagen med en fika på Åhlens.  Sen fortsatte vi vår vandring mot Gina för att ha det avklarat. Hittade massa fint :) Sen slöade vi oss igenom resten av stan. En riktigt trevlig dag. Hittade dock ingen vågtång som jag letade efter mest, men det gör ingenting. Får kolla på Carlssons efter den. Lite dyrare där dock, men är säkert i bättre kvalitet! Vi får väl se vad det blir.

Efter vi hade gjort stan osäker åkte jag hem för att äta o sen ta bilen till Konga för lite mys o filmtittning med brudarna. En mycket trevlig kväll med skitsnack, film, mys, glass o godis. Tack för en underbar kväll brudar!

Imorrn är det nyårsafton o jag har inte bestämt vad jag ska göra ännu. Antingen sitta hemma o inte göra ett piss eller åka till Sara o Pierre för lite alkoholintag. Får se vad jag känner för imorrn! Om jag inte kommer när det börjar kanske jag kikar ner en runda lite senare  för att fira tolvslaget. Vi får väl se vad jag hittar på :)
Nu ska jag duscha lite o sen köra till Carlssons för att köpa smällare till Jonte o kolla efter vågtång till mig. En lite försen julklapp till mig själv för det bli om det finns ;) Älskar julklappar till mig själv. Don´t you?
Ha en bra dag allihopa. Puss

  


Gårdagens klädstil blev
Jeans - Tiger of Sweden
Linne - Lager 157
Kort jacka - Gina
Scarfs - H&M
Örhängen - H&M

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

DU ÄR SÅ VACKER ÄLSKLING

2008-12-30 @ 12:54:19
URL: http://touchofnathie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Guuud va smal du har blivit!

2008-12-30 @ 15:18:12
URL: http://sandiia.blogg.se/
Postat av: Sandra

SV: taack =) Ja, de tycker jag =)Så fint! Får inte gå ner allt förmycke bara!

2008-12-30 @ 15:35:23
URL: http://sandiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0