EN SNÖIG TORSDAG

Visst är det nästan lite mysigt med snö? Visst är den blaskig o äcklig men jag älskar att titta ut o se hur vitt o fint det är.
Är det någon som kollar på årets julkalender? Är det någon mer än jag som saknar dem gamla julkalendrarna? Typ Simpor o Grodfötter, Petsson o Findus, Pelle Svanslös? Jag saknar dem hur mycket som helst. Hade velat se dem snart igen :)

Igår tog jag det mest lugnt hela dagen. Mamma färgade sitt hår o jag pluggade lite. Sen på kvällen kom honey o käkade lite innan det bar av till tatueraren Fredrik! Han blev supernöjd med sin tatuering o jag blev också nöjd, för han skull. Den är verkligen skitsnygg.



Manjula blev det. Med svarta konturer o rött ifyllt. Mycket fint!
Nu är jag med sugen på att göra en till. Ska ta hjälp av Kristina o måla min själv. Vet nog hur jag vill ha den o den ska börja på foten o gå uppåt. Vet dock inte hur långt upp. Nästan så det pirrar lite i magen på att få göra den. Men man kanske ska rita den först ;)

Efter vi va klara där åkte vi till Angelica o Päron för att umgås lite. Där blev det glass, hallon/blåbärsröra (tror jag!?) o kaffe. Riktigt gott. Umgicks lite med dem, sen kom Marina o Andreas. Länge sen man träffade dem. Riktigt trevligt!
Åkte väl hem vid halv 12 tiden tror jag o i bilen började jag svettas o även om älskling hade fläkten på det kallaste va det fortfarande varmt. Så fort jag blundade kändes det som en hellikopterfylla o magen värkte som bara den. Hjälpte inte med frisk luft heller. Skumt. Men vid ett typ försvann det o då hade jag bara mensvärken kvar. Crap. Inte kul, men vad ska man göra åt saken?
Idag skulle jag egentligen jobba 14-21 (vak) på Tingsgården men det blev inte så. Så ikväll ska jag ta mig till Älmegården o börja jobba vid 21. Slutar imorrn vid 7 på morgonen, jätteroligt att köra hem då. Skulle inte tro det, men vad gör man inte. Nu ska jag äta lite, börjar bli riktigt hungrig. Ha en bra dag. Puss

Vad säger Angelica om lite umgåstid ikväll vid halv 8 tiden? :)



Blev ingen dagensbild igår. Men klädvalet blev iaf:
Vitt linne - HM
Vit tröja - Gina
Mjukisbyxor
Hårförlängning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0