FY FAN VILKA DAGAR

Aldrig i hela mitt liv har jag haft mensvärk (eller jo, någongång bara för att slippa göra något som varit tråkigt) men enda sen jag stoppde in p-staven har jag haft ont i magen o när jag fick mens härromdagen trodde jag att jag skulle avlida. FY FAN! Ont i magen nonstop, illamående o uppsvullen mage. Hade jag inte haft mens kunde de varit någon annat, men så är inte fallet. Tur att älskling pysslar om mig, vet inte vad jag hade gjort annars.

Hur som helst, helgen har varit kanonbra. Fredags va det stan en sväng, köpte en klänning på HM till julbordet (bild kommer senare när jag orkar plocka fram allt) o sen va det fika hos Sofie o Oskar. Mycket trevligt. Efter det blev det en sväng till Skarmansmåla för lite mat o umgåstid. Sen körde vi trötta hem till Tingsryd för myspys.
Lördagen va heeelt oplanerad. Älskling åkte till garaget för att fixa lite, sen ringde han o pratade utgång. Osugen som jag va då så sa jag att jag inte ville följa med, men när jag fått i mig lite underbar tacos så råkade jag visst ändra mig :) Fy tusan så kul. Hade glömt bort att man kunde ha så kul på krogen. Mer sånna besök tack. Eller ja, det blir ju visserligen av på måndag :) Wiihu!
Gårdagen va vi mest bakfulla o åt massa god kinamat o godis, drack cola o städade älsklings o Filles lägenhet. Jag vet hur det blir annars - "imorgon gör vi det".... osvosv. Sen är det helg o fortfarande inte gjort :p

Denna dagen har varit ganska stressig. Mycket på jobbet o ingen o skicka. När jag vaknade imorse kände jag mig inte alls i form. Mådde illa som tusan, men det sket ju jag i. Tackade ja till jobb på Äppelgården mellan 16.21. (jag verkligen haaatar äppelgården, dock är det fina pengar, så man kanske får stå ut!?)
När klockan blev halv sju va jag hur illamående som helst så jag sprang på toaletten en runda. Åh va gör jag? Jo, jag kräks. Usch! Hemgång vid kvart i sju så sen dess har jag försökt peta i mig lite fil osv men det har ju gått som det har gått! Hoppas att jag mår bättre imorgon. Nu ska jag slänga mig i sängen o kolla på "Skägget i brevlådan" o "Andra Avenyn". Är sugen på en lussekatt men den kanske får vänta tills imorrn. Får se. Hörs imorrn. Hoppas ni andra mår bättre än mig. Puss o gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0