GO´MORRN

Sovit gott?
Det har jag för en gåns skull. Sovit som en prinsessa. Att jag mår som jag gör alla andra dagar spelar ingen roll nu när jag fått sova hur gott som helst. Mer sånna dagar, taack!
Precis käkat frukost efter en lång sväng med hunden. Va riktigt skönt att stiga upp så tidigt för att gå ut. Kanske skulle ta mig i kragen o göra det varje dag, men det är en fundering värd att fundera på ;)
Ska alldeles strax göra mig iordning. För en gång skull ska jag se lite anständig ut. Brukar ju bli mjukisar osv, men ska ju faktiskt iväg ikväll dessutom, så får väl fixa lite. O sen kommer Sofi o umgås lite med mig sen, så det så.
Ska ta o fixa mitt rum lite med. Förstår inte hur det kommer sig att det alltid ligger kläder på mitt golv!? Får väl kanske ta mig i kragen med det med o göra fint varje kväll så man alltid slipper städa. Hade varit en bra grej :)

Nähe, fixa allt nu innan Sofi kommer. Hörs senare, då kommer även en dagens.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0