GOD AFTON

Inte varit så aktiv här på sistone o jag ber så hemskt mycket om ursäkt, men jag har umgåts mycket med min fina pojkvän o har därför inte haft tid! Och ikväll är jag med honom igen så ikväll blir det ingen uppdatering om helgens bravader. Tyvärr. Men imorgon lovar jag. För imorrn efter jobbet blir det hemmakväll med mig själv.

Idag har jag i alla fall jobbat mellan 7-16.30! Roligt med pengar, men det är världens tradigaste arbetsplats o det är inte många i personalen jag tycker om. O när jag börjat komma igång på CDE avdelningen med roliga människor, ska jag byta avdelningshelvete o jobba med massa jävla idioter. Jaja, det är ju bara två dagar till så jag får väl stå ut. Men det är också otroligt svårt att stå ut när man avskyr stället o bara vill hem så fort man satt sin fot på stället. Yeah. jag överlever nog skulle jag tro :)

Ikväll ska jag som sagt umgås med min älskade pojkvän. Ska kolla på avsnitten av Andra Avenyn o sen ska vi sova. Behöver sömn. Skulle kunna sova i tre dygn nu, minst :p Först jobba en natt (sov iofs ganska så mycket efter den natten), sen jobba natten till lördag vilket gjorde att jag inte sov alls mycket. sov typ 3 timmar, sen upp för att fixa allt innan jubordet o den kvällen blev inte heller så tidig. O inte gårdagen heller, så Erika är ganska trött nu! Får ta sovmorgon på onsdag, då börjar jag inte förrens vid 13. En liten sovmorgon iaf :D
Nu ska jag mysa med min kärlek.. Ha en bra kväll. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0