GOD MORGON / GOD EFTERMIDDAG

Godmorgon på er. Eller God eftermiddag för er som har varit vakna sen imorse.
Jag ställde klockan på tolv idag eftersom jag har jobbat natt o inte vill sova för länge. Men när Jonte kommer hem o kikar in på mitt rum så började jag funderapå varför han va hemma så tidigt!? Meen det va jag som visst hade sovit för länge. Halv tre närmare bestämt så nu får vi se hur det går att somna ikväll. Huvudet värker i alla fall som vanligt, så det är inget nytt :/
Nu är det väl hög tid att jag klär på mig o fixar lite. Älskling slutar om en timme o sen kommer han o hämtar mig. Ikväll blir det mys i Skarmansmåla minsann. Hade egentligen behövt städa rummet, men vi får se hur det går. Nu ska jag pallra mig upp, ta en huvudvärkstablett o fixa massa. Ta o fika lite med mamma. Återkommer med en dagens o när jag har lite mer att skriva! Puss o kram

Kommentarer
Postat av: angelica

hihi, inte riktigt elva va? ;D men det är bra, du behöver sova riktigt ! =) <3

2008-12-05 @ 15:16:35
URL: http://angelicahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0