JULAFTON

Gokväll alla nyktra/fulla. Hur är det en julafton som denna?
Dagen idag har gått kanonfort. Men det beror kanske på att vi mest har käkat god mat, druckit julmust, ätit kakor o haft det allmänt lugnt på jobbet. Underbar dag med andra ord. När jag kom hem vid halv åtta så åt jag lite julmat till, sen öppnade vi paket o mös. Fick massa bra o ha saker (typ strumpor o trosor), ett stort lakan till sängen (va i verkligt behov av det), pengar, kläder, sparbössa (ska bara vara tior i den) o sen kommer jag inte ihåg. Men bra o ha saker va det iaf :)

Nu ligger jag i sängen o fasar inför morgondagens jobb. Är inte alls kry i varken näsa eller huvud. Huvudet är stort som ett hus, näsan är igentäppt (iaf ena näsborren) o jag är helt hes. Plus att jag inte är trött för 25 öre. Men sover jag inte nu kommer jag aldrig orka med morgondagen med varken jobb eller utgång. Samtidigt funderar jag på att skita i utgången. Bara sitta hemma själv eller göra något annat! Får väl se hur det blir. Nu ska jag iaf kolla lite på tv sen sova. Ha en fortsatt skön kväll. Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0