MAN FÅR PASSA PÅ

Ja, nu passar jag på att uppdatera lite när karlarna är o hämtar käk!
Blir lite blandad mat ikväll - pizza, gyrostallrik o kinafood. Mycket god blandning, får smaka Angelicas pizza o se om den är god. O är den det måste jag nog våldgästa den ;)

Ikväll blir det bio o myspys. Ska se Sexdrive. Tror det innerst inne va Pär som valde eftersom han inte va så där överlycklig över mitt o Angelicas filmval sist, vilket blev High School Musical 3! Först va han sur som ett bi, sen somnade han. Haha, han hade nog en underbart rolig kväll :P

imorrn blir det mys i Skarmansmåla med god mat. Tror det skulle serveras julbord. Yummie. Måste tyvärr dock åka hem imorrnkväll eftersom jag börjar jobba i Tingsryd vid 7. Tror inte älskling är så sugen på att stiga upp väldigt tidigt för att köra mig till jobbet. Får se om han sover hemma hos mig eller om jag åker med Anna hem sen. Märker vi.
Hepp, nu kommer grabsen tillbaka. See you! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0