NATTJOBB IGEN

Tur att jag sov så länge som jag gjorde. Visst är jag sleten o trött efter nattens vak, jobbigt att hålla sig vaken, men nu ringde det någon från Älmegården som undrade om jag kunde sitta vak inatt igen. Självklart kan jag det. Marcus blir nog visserligen sur, men han vet att jag behöver pengarna, så jag ska nog kunna flirta med honom lite så han blir glad.
21-07 står uppskrivet, men vi får se hur det går!

Nu ska jag packa färdigt tills imorgon o tills inatt. Tills imorgon ska det packas julbordskläder, smycken o annat grejs och till inatt ska det packas bok, smörgås, äppel o lite gott. Innan nattjobbet blir det underbart god mat hos Kristina. Hennes mat är hur god som helst. Kan knappt få nog :)
Får se om jag slänger in en dagens innan vi drar. Snart kommer älskling o eftersom jag har saknat honom sååå, så får vi se om minnet på dagens sitter kvar innan vi kör. Brukar bli massa mys när han kommer. Ha en trevlig fortsatt kväll o du Angelica, ät lite god mat o se filmen åt mig med :) Vi får ta en biokväll snart <3 Puss på er


Kommentarer
Postat av: angelica

I will! ja det får vi absolut göra gosis, tjejkväll! <3

2008-12-05 @ 17:03:53
URL: http://angelicahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0