RESULTAT



Jag är riktigt nöjd. Detta har jag längtat efter såå länge o nu är den äntligen där. Ångrar inte en sekund att jag gjorde den. En underbar födelsedagspresent av världens bästa mamma o världens bästa lillebror! Thanks!

Nu ska jag ut med hunden en runda. Egentligen vill jag bara slänga mig i sängen o sova. Är skittrött idag. Men Lena kommer sen o umgås med mamma så jag får väl vara trevlig o sitta med dem ett tag! Äta god chipslåda med. Riktigt länge sen jag gjorde det nu. Det är så gott. Mumma. Ska kolla avsnittet av andra avenyn senare ikväll. Visserligen redan sett det, men jag får aldrig nog :)
Ska nog också ta mig ett varmt bad. Måla naglarna o fixa ögonbrynen lite. Sen ska jag umgås med mig själv.
Imorn ska jag ta mig till gammelmormor för att fika. Sen ska vi till Skarmansmåla o fira min älsklings födelsedag! Den lillastora karln blir 22 bast. Det ska firas en lite runda imorrn o på lördag blir det ännu mer firande. Födelsedagskalas a la Skarmansmåla minsann.
Hepp, hunden vill ut. Ha en bra kväll. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0