SEG KVÄLL

Kvällen har varit lika seg som dagen. Vet inte varför jag är så blödig som jag är idag. En dålig dag kan man inte heller kalla det. Eller jag vet inte. Jag saknar min älskling så fruktansvärt, det är väl därför jag är på så dåligt humör.
Ska snart bädda ner mig riktigt o kolla på The Bee Movie tror jag. Marina sa den va bra, så ska kolla på den :) Den ser rolig ut. Eller så kanske jag ska kolla på Madagaskar 2. Hm, vilket dilemma :P

Imorrn blir det Växjö en sväng. Lite shopping, lite mys, lite fika, lite trängsel osv. Matilda, Emelie, jag o Angelica. Vad jag vet, än så länge. Sofie fick se hur pigg hon var! Hoppas hon är pigg. Länge sen man såg henne.Får se hur det blir. De kommer vid 12tiden o då ska jag o Ica strosa runt lite själva. Matilda o Emelie ska klippa sig o sen kommer dem o gör oss sällskap! Ska bli skönt att komma "iväg" lite med. Slippa tänka på att älskling är så långt borta, slippa tänka på allt omkring en. Ska bli nice. Maybe that´s what i need.
Nu ska jag borsta tänderna osv, sen bestämma vilken film jag ska se. Kolla lite på Gina med o se om jag hittar något fint jag ska köpa imorrn. Får se vad som finns på rean. Är nog ganska urplockat. Men, we´ll see. Ha en bra kväll, sov gott. Puss



Ge mig andra avenyn tillbaka. Fuck uppehållet. Nu vill jag ha det!


Kommentarer
Postat av: angelica

håller med snuttan, ge mig andraavenyn nu!! =) <3

2008-12-30 @ 11:13:19
URL: http://angelicahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0