SHOPPING-MÅNDAG

Yes, idag är det måndag o det betyder två dagar kvar till julafton! Jobbar ju som sagt julafton, men vi firar ju jul på kvällen när jag kommer hem. Ska bli myspys. Längtar.
imorrn jobbar jag mellan 12-20 med Jessica. Ska försöka jobba på så snabbt som möjligt, så vi kan sitta o gotta oss sen ;) Yummie. Godis, skitprat, jobb o kaffe/julmust står på listan. Högt på listan. Ska bli nice.
Vet dock inte om jag ska åka hem ikväll eller om jag ska vänta tills imorrn. Skönare att vakna hemma o sen slippa stiga upp tidigt för att åka buss tidigt. Hm, vilket dilemma.

Denna dagen har bestått av shopping. Köpt massa julklappar så nu är alla färdiga. Dock råkade jag ju hitta lite till mig själv med, men jag får se det som en liten julklapp ;) haha. Började gå med Ida. Sen ringde Ica så då stack vi o mötte upp Ica o Marina. Gick o käkade o kilade lite på stan. Oh, det är sjukt mycket folk idag kan jag ju säga. Men nu är allt klart iaf.
Hittade som sagt lite till mig själv:
Chinos - JC
Stickad tröja - Gina
Väska - Hugo Muhr
Plånbok - Hugo Muhr
Scarfs - H&M


Hittade också massa julklappar som jag skrev innan, men kan inte skriva här eftersom man aldrig vet vem som läser :D
Nu ska jag ta o kolla igenom mina inköp. Sen när älskling kommer blir det middag ute. Kanske Acropolis (stavning?). Har aldrig ätit där. Det blir det nog :) Ha en bra kväll. Puss

Kommentarer
Postat av: jessie

köpte du aldrig chinosen på gina sen?

2008-12-23 @ 13:36:49
URL: http://jessicaronn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0