SKÖN KVÄLL

Bara slappat idag. Beställt massa kläder o skor från H&M denna kväll, blir en julklapp från mamms. Dock kommer det inte förrens i slutet av december, någon gång i vecka 52, hoppas på attdet kommer innan julafton. Men vi får väl se.

Nu ska jag ta o städa mitt rum, byta sängkläder o så. Bättre jag städar mitt rum idag så jag slipper städa ännu mer imorrn innan dem kommer. Ska till Urshult en runda o lämna Lena imorrn med o köpa ett Urshultsljus till pappa/farmor. Farmor älskar dem. Brukar vara det hon önskar sig :P
Blir nog inte så mycket bloggande i helgen. Älskling fyller år, vi ska ha lite kalas, jag fyller år o sen blir det lilljulafton. Vet inte när jag firade lilljulafton med dem sist. Känns lite onödigt faktiskt. Inte firat lilljulafton med dem sen farfar levde o det är ju ett X antal år sen. Men så är läget. Inget att göra åt ;D

Nu ska jag ta tag i det här. Hörs imorrn. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0