SNART DAGS ATT DRA SIG TILL JOBBET

Pratar med min andra halva som jag har pratat med ungefär hela förmiddagen/eftermiddagen. Men så blir det när man nästan aldrig ses o man har alltid något nytt att prata om! I love her.

Nu har hårförlängningen åkt i igen. Kunde inte hålla mig. Vill egentligen ha en riktig hårförlängning, men det kostar lite o det går minst lika bra med en oriktig :D Klippte bort clipsen som jag sydde i när jag köpte den, men det går knappt o sätta upp håret så nu är det isatt med lim igen. Riktigt skönt. Blir ganska slitet fort iofs men det är det värt. Får väl kosta på mig o köpa en ny hårförlängning en annan dag i sånna fall.

Nu ska jag prata klart med Nathie, sen ska jag fixa lite inför jobbet. Uppdaterar ikväll när jag kommer hem med bilder o lite så. Ha en bra eftermiddag/kväll. Puss

Kommentarer
Postat av: Marina

Haha, ja jag tar ut dom när du sätter i dom ;)

2008-12-18 @ 14:15:52
URL: http://knasmarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0