TORSDAG

Godmorgon allesammans!
Vaknade imorse av att resurs ringde. Jobb på söndag mellan 7-14, 17-20. Fina pengar. Jag missade ju tisdagen o onsdags eftermiddagens jobb eftersom jag inte va kry i tisdags o inte hade någon bil i onsdags. Men imorrn o på söndag blir det jobb igen, så då kan man ju se det som dem pengarna ;) haha.

Idag ska jag bara ta det lugnt innan jag börjar vid 15. Jobbar till 20, så det är ett ganska kort pass. Sen hem o sova för att gå upp tidigt imorrn o jobba mellan 7-14! Ganska kort pass där med, men pengar blir det av det.
Helgen blir lugn. Imorrn blir det nog bio osv, lördag ska vi vara i Skarmansmåla hela dagen. Mormor Siri o morbror Åke kommer ner o umgås lite. Blir julmat o myspys. Söndag blir det jobb o efter det blir det mys med min älskling. Måste planera in när vi kan ses nu under jul. Blir inte många dagar över. Jag jobbar, marcus är iväg de flesta dagarna. Den 26 ska vi iallafall åka o titta på Jonathan som spelar Tomtecupen. Älskar den cupen :)
Julbrunnen btw, vilka ska dit?

Näe, nu ska jag ut med hunden. Ha det så bra så länge. Hittat min kamera, så bilder på kläderna kommer sen :) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0