VAD FINNS DET ATT GÖRA?

Jaa, vad finns det egentligen att göra en sån här dag? Kolla film? Nja, det är jag inte sugen på. Får väl flirta med mamma o se om hon vill spela 500 med mig. Fördriver ju tiden lite i alla fall.

Nettan på Tingsgården ringde nyss med. Frågade om jag kunde jobba natt där inatt, men jag sa att jag skulle till Älmegården. Pratade lite o egentligen vill jag vara på Tingsgården. Hatar att köra när det är sånt här väder. Får hoppas att det är fina vägar o att det inte snöar mycket idag/inatt. Jaja, det blir nog bra skulle jag tro. Tur att jag köpte en ny bok igår så jag har något att läsa inatt. Den nya boken heter "Offer utan namn" o hittils är den helt okej.
Handlar om en kvinna som blivit skjuten i tinnigen o hud från axel o innan sidan av låren än bortskurna. Just då tyder allt på att det är en mördare som är i farten. Hans sätt att mörda osv, men senare visar det sig att allt kan kretsa runt kvinnan själv! 
 
Sista andetaget, som jag läste innan, har jag läst klart nu. Den fick en 3/5 så den rekommenderar jag. Lite halvseg på vissa ställen, men i helhet var den bra. Läs den! :)
Nu ska jag spela kort med mamma, sen ska jag vila ett par timmar eller tre. Hörs ikväll eller imorrn! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0