extreme room makeover

Yeah, nu ska det jävlar bli gjort. Ska måla om rummet och på fredag blir det IKEA för att inhandla massa nya saker som ska göra rummet tiptop :)
På lördag blir det GBG med Jonte, Johan och älskling. Måste iväg nu när man är ledig. Annars blir det bara att man tar massa extra eller bara sitter hemma och gör ingenting. Man vill ju hitta  på något när man har tiden och man inte behöver bry sig om tider :D

Idag har jag jobbat 7-16, imorrn blir det jobb mellan 12-20 sen på torsdag jobb mellan 7-16. Tur att 7-16tiderna går fort. Annars vet jag inte vad jag hade gjort :D

Jobbig helg. Allt har gått snett känns det som o de två timmarna jag jobbade själv i söndags höll på att ta kål på mig! Inge vidare, men det gick fint.

Nu ska jag ta disken och sen ska jag börja fixa rummet.
See yaa!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0