Godmorgon!

Idag är det en mycket god morgon. Har äntligen sovit ut. Dock är inte ögonen riktigt med mig, men det kommer så småningom. Va i stan igår, igen, med lillebror. Va med nöd och näppe jag fick med honom. Numera sitter han bara vid sitt jävla PS3 och gör inget annat än o spelar. Så jag tyckte han gott kunde följa med ut, och när det va så otroligt fint väder :)
Blev lite köpt. En scarfs, en vit skinnjacka, fina ljusgrejer som man hänger på väggen, ett fint prydnadsägg (låter lite mysko, men det va hur fint som helst. Massa krussiduller inuti :)) och en sladd till mina filmer på datorn, så man ska kunna se dem på tvn.
Allt va dundermysigt, till vi kommer hem och älskling kommer. Inte så menar jag inte, men han upptäckte att sladden inte funkade i min cptv så sladden är heeelt onödig att ha. Fuck it! Då ska jag inte ha ngn sladd jävel heller :)

Bakade igår med. Blev en jordgubbspaj. Tyvärr fick jag inte smaka den, eftersom jag har nyttiga 4-veckor nu ;) Men dem sa att den va god, så då litar jag på det :D

Jobb idag. 12-20. Lite tråkigt när det är såhär fint väder, men vad gör man inte. Sen hem efter jobbet och gå med hunden. Motion behövs. 30 min om dagen. Så 15 hem från jobbet och 15 med Fraaass :)
Imorrn och på fredag jobbar jag 7-16. Lite dryyg tid men det går fort mot slutet. Är ledig lördag och då bär det av till Hästak för att feeesta loss. Matilda har 18års kalas och det ska firas med stå och stim! :) Äntligen fest. Jag som väntat. Och så är man ledig med så man verkligen kaaan! Åh, livet är underbart.

Är dock insatt på en extratur på söndag, mellan 16-20, men det är inga problem. Får sova hela dagen så ska det nog gå bra sen :)

Frukosten kallar på mig nu.
Hörs och ses gullefjun!
Puss

PS: Bilder på sakerna kommer senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0