Helgen avklarad

Oh, så skönt. Jobbt vareeeenda helg sen midsommarhelgen, och nästa helg är jag långledig!
Imorrn är jag med ledig, sen jobbar jag bara tisdag, onsdag och torsdag :) Thats nice.
Fredag är det sova som gäller och sen bär det av till IKEA med bebis. Oh så mysigt.
 
Varit sjukt dålig på att uppdatera och jag ber så hemskt mycket om ursäkt, inte lätt att hinna med alla saker man ska göra när jobbet kräver en stor del av livet just nu.. Uppdaterar helt enkelt så ofta jag kan och så ofta jag orkar.
Dock blir det väääldigt sällan, men ändå :)

Ska bada med älskling om en stund, sen ska jag slöa och kolla film. Kanske åker till Alen en runda, how knows :)

Hej så länge.
Puss


Kommentarer
Postat av: cammie.

hallojs! :)

2008-07-20 @ 19:23:14
URL: http://silverkiss.blogg.se/
Postat av: Fia

Hoppas du får en trevlig kväll:). BTW, fin blogg:D

2008-07-20 @ 19:31:04
URL: http://ffiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0