jobb

Jobb, jobb, jobb och jobb. Och lite jobb till. Tur att jag älskar mitt jobb, annars hade jag dött. Och det är illa kvickt!
Jobbat 7-16 idag. Imorrn blir det jobb mellan 7-14 och sen AP-möte. Ska gå igenom vad som varit bra, mindre bra, och sen prata massa annan strunt. Ska bli kul o se hur dem har sina AP-möten faktiskt :)
Sen efter det ska jag hem, duscha och göra mig halvt iordning, sen ska jag till älskling. Gå på bio med älskling, Sofi och kanske Fille om han ville med. Mys. Inte varit på bio sen jag vet inte när :D

Ikväll blir det en lugn kväll. Ska slänga mig i badet nu, sen prata med Nathie lite om hennes körlektion och sen slänga mig i bingen o kolla film. Och förhoppningsvis somna tidigt. Blev ju inte så tidigt igår :D Jobbprat med Tommy över en och en halv timme. Men det va kul o se hur presonliga assistenter har det :) Får åka till Lanzarote bara sådär. Gissa om jag ska jobba som personlig assistent sen :D Mums

Nähe, nu ringer Sofi. Ska snacka lite skit och sen lägga mig i ett varmt, skönt bad.
Hörs sen!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0