liseberg

Igår var det Liseberg som stod på schemat.

Bilresan dit va helt okej. Marcus körde, jag o Marina fulade oss lite o Burken o Andreas bara va :P Stannade på Donken, åt, mös, flummade, kissade och hade allmän fnitterattack. Bilen igen, sooov som en stock ett tag, Marina lika så :)

Väl nere körde vi runt på parkeringen en bra stund. Vet inte riktigt vad älskling höll på med, men bra gick det till slut. Köpte åkpass osv och sen bar det av till LIsebergsbanan! En tradition o börja med den :D Sen drog vi till den nya karusellen. Höll på o dö. Aldrig skrikit så mycket i hela mitt liv. Hjärtat var i halsgropen typ :P
Åkte ännu mer, åt lite, mös runt och försökte fånga en grisjävel som efter mååååånga tior kunde dra åt helvete. Varför lägga i sååå stora djur om det inte funkar o dra upp dem? Helt sinnessjukt.

Efter en mysig dag med  underbart folk, skulle jag köra hem eftersom pojkarna hade druckit. När jag hade satt på bilen kommer jag på den otroligt smarta idén om att jag inte har någon plpnbok med mig. Vad tror ni detta innebär? Jo, inget körkort. Köra trettio mil utan körkort är lite nervöst, men vi kom ju hem efter några timmar så det gick ju galant :)
Dagen avslutades också med tre jobbiga killar i baksätet, som betedde sig som 5 åringar. Men, det är kul när vuxna människor kan bete sig som barn ;)

Bilder kommer senare eller imorrn. Ska göra mig klar för sängen nu, sen kolla lite på film och sen sova.
Jobb 7-16 imorrn!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0