Måndag

Jomenvisst är det måndag denna halvregninga dag. Men ledig, det är jag och det är så hiiimla skönt.
Vaknade vid kvart över ett ungefär och gjorde "frukost". Ska alldeles snart städa verandan och sen är det målning av tvättstugan som gäller. Är inte på målhumör, men har sagt att jag ska göra det så länge så det kanske är dags nu :P
Ska ta mig ut till Konga efter mamma har kommit hem och lämna tillbaka lite filmer som är Marina och Dreas, sen umgås en liten runda :) Har inte varit i Konga sen 1800-talet känns det som :D

I lördags var det 18års fest hos Matilda. Hur kul som helst. Kunde inte bli mycket bättre. Underbar mat, underbar minttu, underbar cider och underbart folk! Allt var helt enkelt underbart :)
Det tackar vi för. Matilda är helt enkelt bäst :) <3
(Btw, så slog jag ner David Bergström TVÅ gånger på nerboxningsgrejen dem hade. Erika är bäst ;))

Uppdaterar senare. Mamma kommer snart hem så kanske ska sätta igång med det jag ska göra, så det inte blir ett tredje världskrig :D

Hörs!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0