Sen söndag eller tidig måndag? :)

Helgen har varit kanon. Va i stan i fredags och hittade sjukt mycket fint, bilder kommer senare. Sen bar det av till IKEA där man också hittade mycket fint. Kommer bli kanon :)
Sen åkte vi hem till älskling och hälsade på lite. Morbror Åke och mormor Siri va där. Tror Siri är världens sötaste :D
Åkte senare hem för att sova för att stiga upp tidigt för att åka till Liseberg med grabbarna Bus. Va en väldigt lung och skön resa. Killarna somnade strax utanför Värnamo. Musik och sjunga för mig själv, helt underbart :)

Idag har jag fixat med alla lakan och sånt, som jag nu flyttat ut till garderoben i hallen. Sen hjälpte älskling mig att flytta ut alla garderober som stod på mitt rum. Pooff, så blev rummet mycket större :)
Imorrn är det jobb och grejer på tapeten, 7-16 och efter det är det målningstime :)

Gonatt på er, hörs imorrn!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0