080618

Jag vet, jag vet, jag veeet!
Jag är SJUKLIGT dålig på att uppdatera här, men det beror helt på att jag har haft sååå mycket just nu.
Studenten har jag faktiskt lyckats ta :), Nathie har varit nere, Älskling och jag har försökt umgås så mycket som möjligt. Alla dessa sakerna och lite till klart, har gjort att man bara kollat in sina sidor, läst pyttelite och sen inte brytt sig om mer.

Men har även en del sjukt mysiga och underbara saker att berätta:

Studenten 4/6
Älskling och jag har förlovat oss. 4/6 <3 Hur underbart som helst.
Öland 13-15/6 med älskling. Hur mysigt och behövligt som helst det med.

Tar bara upp de viktigaste grejerna som hänt :)
Och till råga på allt så har Erika gått och börjat jobba. Trodde ALDRIG jag skulle säga det, men det är sant! Applåder till mig!

Vecka 30 bär det av till Öland med Johan och Jonathan. Och självklart älskling. Blir borta lördag och söndag. Inte många lediga helger jag har i sommar ( :( ) vilket gör att man får utnyttja dem på bääästa sätt! Fredagen vecka 30 blir det middag och mys hos Kristina och Nisse (marcus föräldrar). Då ska man även träffa hans mormor Siri (hjääälp, så hemskt!) och hans morbror som jag har glömt bort namnet på. Men det är ju inget ovanligt, haha :D

Hm, idag har jag iaf jobbat 12-20 vilket gör att jag är helt slut. Men jag älskar mitt jobb. Man måste komma ihåg att man är där för deras skull och inte för sin egen. Eller jo, till viss del, men inte alls fullt ut!
Hur som helst, I LOVE IT!

Hur som helst. Midsommar på fredag och jag min dumme fan tog åt mig äran att jobba 13-21 på midsommarafton. Kan inte dricka då heller eftersom jag jobbar 8-17.15 dagen efter och det gör att jag måste heeem och umgås med min älskling och sen sooova eftersom jag har en sjukt jobbig dag på söndagen: 7-14, 15-21. Delade turer är det värsta jag vet :(

Nu ska jag iaf kolla färdigt på Navy CIS och sen ska jag sova! Har en jobbig morgon framför mig. Visdomstand BORT klockan 09.00 imorrn bitti! Döda mig, taack!

Gonatt och sov gott med er!
Puss


Älskling, du är halva mitt liv! Jag älskar dig <3


Kommentarer
Postat av: Marina

Nu får du ta och uppdatera lite oftare när jag har fixat designen :P

2008-06-18 @ 22:57:38
URL: http://knasmarina.blogg.se/?tmp=182244

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0